Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag op weg.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft en helpen u daarom ook graag op weg. We hebben een aantal vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij, dan mag u altijd contact met ons opnemen.

Contact servicedesk

Onze servicedesk is dagelijks geopend van 09:00u tot 18:00u.

010 - 7171 333

Hoe werkt Kedai voor de consument?

Na activatie van de Kedai ConsumerCard kan de consument direct online bestellen. Bij elke bestelling spaart de consument minimaal één Kedaipunt. De Kedaipunten kunnen worden ingewisseld voor korting. Zo levert bestellen snel veel voordeel op en heeft de consument alles onder een knop binnen handbereik. Slim bezig!

Hoe werkt Kedai voor mij?

Het online plaatsen van aanbiedingen, goed overzicht houden in uw bestellingen-overzicht en het onderhouden van een persoonlijk ondernemersdashboard. Zo is uw aanbieding aantrekkelijk voor de consument.

Wat kan ik aanbieden?

Als ondernemer biedt u uw eigen producten aan.
Met voordeel en korting maakt u ze voor de consument zo aantrekkelijk mogelijk.

Hoe weet ik dat er een bestelling is?

In uw order dashboard ontvangt u een order.

Wanneer weet ik of een bestelling bezorgd moet worden? En in wat voor tijdsbestek?

Als de bestelling bezorgd moet worden, ontvangt u een e-mail met hierin adresgegevens van de consument en in welk tijdsbestek de bestelling geleverd moet worden.

Wie bezorgt de bestelling?

Dit regelt u zelf.

Hoe wordt de bestelling afgehandeld?

Afhandelen van de bestelling doet u via uw order in het order dashboard.

Hoe kan ik meedoen?

Vul het aanmeldformulier online in en wij nemen vervolgens contact met u op.